top of page
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Got a question? I am here to help you!
If you can't see your question here, you can also do this through the contact page. I will get back in touch with you as soon as possible.
At the moment the FAQ is only available in Dutch. An English version is coming your way soon, but in the meantime you can ask your questions also through the contact page.
De verzendtijd hangt af van de gekozen verzendoptie:
✉️ Prior (enkel mogelijk voor Signed, sealed, delivered): 1-2 werkdagen
✉️ Standaardverzending: 3-5 werkdagen
✉️ Track & trace verzending: 1-2 werkdagen
✉️ Verzekerde track & trace verzending: 1-2 werkdagen
✉️ Afhaling bij mij thuis, Weversstraat 1A te Gent: op afgesproken afhaalmoment
✉️ Levering aan huis (enkel mogelijk binnen 9000 Gent) met de fiets: 1-2 dagen, tenzij anders afgesproken
Hoe lang je pakje onderweg is, hangt grotendeels af van de post. Tijdens drukke periodes of onvoorziene omstandigheden kunnen de verzendtijden afwijken van bovenstaande informatie.
Wanneer ontvang ik mijn product?
Welke verzendopties heb ik?
Voor één enkele postkaart zijn er deze opties:
✉️ Standaardverzending (duurt 3-5 werkdagen, de gekozen postkaart en envelop worden mooi verpakt en in een grotere envelop verzonden)
✉️ Signed, sealed, delivered (duurt 1-2 werkdagen, de gekozen postkaart wordt voorzien van een door jouw gekozen tekst en wordt rechtstreeks in de bijhorende envelop verzonden naar de bestemmeling)
Vanaf 2 of meer postkaarten tot A4 prints zijn dit de opties:
✉️ Standaardverzending (duurt 3-5 werkdagen, de gekozen postkaarten en enveloppen worden mooi verpakt en in een grotere envelop verzonden)
✉️ Track & trace (duurt 1-2 werkdagen en de bestelling is online te volgen via een via mail doorgestuurde code)
✉️ Verzekerde track & trace verzending (duurt 1-2 werkdagen, de bestelling is online te volgen via een via mail doorgestuurde code en is verzekerd indien er iets mis gaat tijdens de verzending)
Voor grotere tekeningen, zoals A3 posters wordt de bestelling automatisch via 'Track & trace' verzonden. Wel is er de optie om te kiezen voor een verzekerde track & trace verzending, waarbij de bestelling én te volgen is via een doorgestuurde code én verzekerd is indien er iets mis gaat tijdens de verzending.
Daarnaast kunnen alle bestellingen gratis opgehaald worden bij Beyond the clouds thuis, Weversstraat 1A te Gent.
Bestellingen binnen centrum Gent (9000) vanaf 10 euro worden gratis door mij tot bij jou gebracht met de fiets.
Wat houdt de 'Signed, sealed, delivered' service in?
Deze service is ideaal voor wanneer je een postkaart wilt verzenden naar iemand, maar hier geen tijd voor hebt of momenteel niet in België verblijft.
De service werkt als volgt:
1. Kies één postkaart uit mijn webshop
2. Laat bij het afrekenen in het opmerkingen-veld na welke tekst ik op de gekozen postkaart moet schrijven
3. Kies als verzendadres het adres van de ontvanger in plaats van jouw adres (tenzij de beschreven postkaart bij jou moet terechtkomen)
4. Ik zorg dat de postkaart zo snel mogelijk bij de bestemmeling terecht komt door het gebruik van een Prior-zegel
Hoe worden de producten verpakt?
Antwoord volgt binnenkort
Het product dat ik wil is niet in voorraad. Wat nu?
Antwoord volgt binnenkort
bottom of page